linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

fredag 25 augusti 2017

Länge sedan sist


Oj det var länge sedan jag gjorde något inlägg. Ibland behövs en paus för att hitta inspiration igen. Dagens skogspromenad fick mig att återigen ta upp bloggande.

Hösten är här med underbart väder och den dagliga lunken är tillbaka. Rutiner är tillbaka på både gott och ont. Denna sommar blev en intensiv sommar. Inte så mycket kopplat till just sommar utan mer till Huset på landet. Webbshoppen har fått ett helt nytt utseende och ett helt nytt administrationsverktyg och som alltid när man ger sig in i något nytt betyder det att lära om och lära på nytt. Nu känns det som att jag kan landa i allt det nya. Jag hoppas givetvis att kunderna kommer att gilla den nya webbshoppen.

Så denna helg välkomnar vi hösten och den nya webbshoppen med att njuta av tända och värmande doftljus. Denna helg har vi ett fint erbjuder på doftljus för 75 kr/st (ord.pris 109 kr). Dessa ljus är miljövänliga och svensktillverkade av rapsvax med dofter som ger rummet en sån där lagom doftupplevelse. Inte för starkt och inte för svagt. Utan just lagom, ett ord jag gillar.














Trevlig helg
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar