linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

onsdag 18 juni 2014

Kvällsstund på verandan



Mörkret börjar lägga sig ute och jag sitter på verandan i skenet av ljuset från ett tänkt ljus i en zinklykta. Jag sitter i kökssoffan med en kopp och surfar på datorn och lyssnar på nostalgisk musik från 80-talet på datorn. Det är lugnt och så där skönt tyst fast datorn spelar musik. En härlig stund för mig själv. Något man borde unna sig oftare...och bara låta tankarna landa.

Trevlig kväll

Maria









3 kommentarer:

  1. Vad härligt! Hoppas du riktigt njutit av den stunden.

    SvaraRadera
  2. Härligt. För mig ser det ut som en perfekt stund att skriva - om jag hade suttit där.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker om den lyktan och koppen.

    SvaraRadera