linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

onsdag 11 juni 2014

Klassiska träleksaker och personliga mjukdjur



När man bor på landet och driver en webbshop är det lätt att fastna för leksaker som har med djur och natur att göra. När vi väljer leksaker sker det alltid med hjärtat och magen som hjälp. Leksakerna ska hålla hög kvalitet, ha en design som lockar till lek samt gärna ha roliga detaljer som pricken över i:et.

När vi hittade serien med djurkusinerna från Moulin Roty fastnade vi direkt. De är klassiska i sin design, tillverkade i trä och mjukt velourtyg och har behagliga färger med många roliga detaljer.

Kusinerna gillar roliga upptåg och bus men älskar även att ta det lugnt och bara slappa. Som träleksaker hittar vi djuren i en poup leksak, klossleksak, kulbräda, dragdjur och fina musikinstrument.



De mjuka kusinerna är alla kramiga och gillar att finnas nära. Här har vi åsnan, kycklingen, fåret och kossan.



Välkommen in och läs mer om leksakerna i serien "les cousins" som serien heter på franska.

Maria

6 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har. Här kommer jag trivas det ser jag direkt.

    SvaraRadera
  2. Personligen gillar jag bäst fåret. :)
    /Nathalie Sjögren

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att ni fastnade. De är väldigt fina!

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att ni fastnade. De är väldigt fina!

    SvaraRadera