linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

torsdag 28 april 2011

Trådkorgar och glasburkar





En ny leverans med härliga saker till hemmet från Krasilnikoff har i dagarna kommit till Huset på landet. Jag håller som bäst på att lägga in varorna i webbshopen.


En av mina favoriter just nu är de underbara trådkorgarna med handtag. När jag ser dessa tänker jag på rödluvan, där hon går i skogen med sin fina korg fylld med mat till mormor. Det är konstigt hur saker och ting kan få bilder att ploppa upp i huvudet så där. Men dessa korgar är riktigt fina som just picknickkorg eller att fylla med nyplockade grönsaker och frukter.





En annan sök sak är glasburken med hjärta. Perfekt att fylla med antingen matiga saker som kakor, te, kaffe eller varför inte småsaker som pärlor, paljetter m.m.


Många härliga ting


Maria

1 kommentar:

  1. Åh vad mycket fina tips du har och vilken fin webbutik!! Vad roligt att du hittat till min sida och så kul att jag fick se din :). Ska ta mig en ordentlig titt i din fina butik!!! Varma hälsningar/ Caroline- St Heaven Street

    SvaraRadera