linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

torsdag 10 mars 2011

Fint i köket



Dagens inlägg går i kökets tecken. Fina hållare till diskmedel, kaffefilter och hushållpapper från Krasilnikoff finns nu i webbshopen. Hållaren för diskmedel kan stå på bänken eller hängas på väggen. Perfekt för sådana som jag som har svårt att göra hål i väggen. Hållaren passar även lika bra i tvättstugan och pysselrummet som i köket. Förvaring i olika former är aldrig fel...




Ibland när jag sitter och ska lägga in varor i webbshopen ser jag helt plötsligt andra användningsområden för dem, än vad de är tänka som. När jag satt med kaffefilterhållaren i handen insåg jag att den vill jag ha som pennhållare. Ja varför inte....




Köksliga hälsningar

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar