linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

onsdag 9 februari 2011

Kalastips - Klippdocka




När jag var liten var jag som helt besatt av klippdockor. Min mormors alla veckotidningar var guld värda. Jag kunde sitta i timmar med alla fina klickdockor och greja. Min mormor gav mig en vacker pappask med sidenband att sparade alla dockor och deras kläder i. Undrar just vart de tog vägen.... Jag har aldrig glömt mina klippdockor och självklart måste en riktig leksaksaffär ha klippdockor.

Det visade sig vara lite svårt att hitta klippdockor men med lite tur hittade jag denna fina klippdocka. Själva dockan är i lite tjockare kartong och kan dessutom stå med hjälp av ett litet stödben. Det jag gillar med denna docka är att barnet själv kan få utlopp för sin kreativitet. Kläderna kommer helt omålade så det är upp till barnet att bestämma hur de ska se ut. Dockan kommer med hela 30 sidor med olika kläder på.

En riktigt bra present till den som gillar att pyssla!

Klippdockan finns att köpa i webbshopen och kostar 105 kr.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar