linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lördag 19 februari 2011

Favoritsaker



Igår kom ett stor paket med Postbilen. Jag blev lite förvånad för jag väntade mig inte detta paket förrän om några veckor. Vad låg då i paketet? Jo lite nya saker till webbshopen, däribland de populära sparbössorna Elmer och Robot. Så idag har jag fyllt på lagret igen!!


I paketet låg även nya magnetdockor från Mudpuppy. Dessa är en av mina riktiga favoriter! Ibland är det svårt att med ord kunna skriva ner hur bra en sak är. Som jag skrivit tidigare gillar jag klippdockor men dessa är lite annorlunda. De är magnetiska och kommer med olika bakgrunder. Lägg önskade bakgrunder i askens två lock för att skapa olika scener. Klä sedan dockan med önskade kläder och låt sedan fantasin ta barnet med på ett roligt äventyr. Det hela blir som en egen liten teater.

Att alla lösa delar sedan fäster på asken är ett stort plus. Dessa magnetdockor fungerar därför perfekt att ta med på resa och som förälder slipper man springa omkring och plocka lösa delar. Allt ligger "fast" i asken.

Fler nya produkter är på väg i så håll ögonen öppna.


Hoppas ni alla får en mysig helg

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar