linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

söndag 2 januari 2011

Dockvagn i gammaldags stil



Ibland önskar man att man var liten igen. Just denna känsla fick jag när jag hittade denna söta dockvagn. Tänk att få köra omkring sina älsklingsdockor i en sådan vagn.

Den påminner mig om den vagn jag själv har fått ärva från min farmor. Det böjda handtaget, de fina hjulen och alla fina detaljer. Vagnens design får mig att tänka på Madicken, vita förklädesklänningar och blommande äppelträd. Tänk vad saker kan få en att förflyttas i tid och rum..

Denna underbara dockvagn, i gammaldags stil, finns nu i butiken.

Maria

1 kommentar:

  1. Hej och tack för din hälsning. Håller med dig om vagnen, så himla fin :-) Kram Annica.

    SvaraRadera