linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

fredag 24 september 2010

Fruktfat och tyger




Idag blev jag så glad. I en leverans från Krasilnikoff låg mitt efterlängtade fruktfat. Jag har länge letat efter ett lagom stor fat som kan rymma en hel familjs fruktkonsumtion under en vecka. På Formexmässan i augusti hittade jag ett som jag verkligen fastnade för. Väntan har varit lång men så idag kom det äntligen.... Kan nu ställa undan alla tråkiga frukttallrik.


Fruktfatet finns även till försäljning i webbshopen.




Det är konstigt vad paket kan få en att bli glad. I brevlådan kom idag ett annat paket. Detta fyllt med tyg från Tygpyssling, en jättebra webbshop med massor av tyger och bra service. Tygerna jag sedan tidigare köpt har jag nu sytt upp och känner mig, för att vara nybörjare, rätt så nöjd. Det är fortfarande svårt att hitta rätt storlek men bättre med lite för stora kläder än för små. Barnen växer ju...

Vad låg nu då i paketet? Jo lite velour och lite trikåtyger, så nu ska jag sy mössor till alla i familjen samt prova på att sy en tröja till dottern och om jag lyckas en kjol till mig själv.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar