linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lördag 2 september 2017

Fritid

https://www.husetpalandet.se/index.php?main_page=index&cPath=55
Förgylla hemmet och butiken med vackra saker
Har många gånger funderat över detta med fritid. Det kan betyda så många olika saker. Tid att vara fri eller fri att bestämma över sin egen tid. Var gör jag då med denna fria tid? När jag tittar i backspegel inser jag att jag alltid fylld denna tid med något projekt. Först var det mycket skola, sedan när jag kom ut i arbetslivet var det mycket Friskis och Svettis, först som motionär och sedan ledare. Därefter kom våra tre barn, en hel del husrenovering, djur och mitt i allt detta öppnade jag min leksaksaffär. Allt detta har tagit tid men när det är självvalt känns det helt ok. Självklart blir det stressigt ibland och man undrar varför man håller på med en massa saker. Men jag har insett att jag nog är en sådan person som vill har något att pyssla med. det finns något rogivande att själv få bestämma över saker och ting.

https://www.husetpalandet.se/index.php?main_page=index&cPath=53
Färgglada och roliga leksaker
Som webbshopen exempelvis. Att få åka på mässa och bli som barn på nytt. Få klämma och känna på "nya" härliga leksaker eller hitta heminredning som bara går rakt in i hjärtat är så roligt. Sedan har jag svårt att välja och det tar tid innan jag kan bestämma mig så produkterna jag väljer till butiken har jag noga valt ut, både vad gäller kvalitet, själ och hjärta. Jag viss hjälp från min familj hemma samt önskemål från kunder. När man sedan ser att kunderna köper det man valt till butiken få man en sån där härliga känsla i magen.

Så i mitt fall betyder nog fritid att får vara fri att välja fritt.

Hoppas din fritid ger dig just det du behöver.
Maria
 

https://www.husetpalandet.se/
Gårdsbutiken



  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar