linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lördag 21 juni 2014

Älskade smultron och jordgubbar



Just nu är jag i paradiset, då jordgubbar och smultron finns att plocka i trädgårdslandet och i skogen. Dessa bär är inte bara vackra att titta på de är bland det godaste jag vet. Några skivade jordgubbar i morgonfilen är den bästa starten på dagen. Som liten kunde jag inte är dessa ljuvliga bär så nu i vuxen ålder tar jag igen det jag inte kunde äta som liten.



Trevlig lördagkväll

Maria




5 kommentarer:

  1. Håller med! Jordgubbar och smultron är bland det ljuvligaste man kan äta! Kram! :)

    SvaraRadera
  2. Mmm, det är underbart! Har ätit mycket jordgubbar igår och idag.

    SvaraRadera
  3. Åh jag behöver ta mig någonstans där jag kan plocka smultron. Mums!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar rikedom att ha både smultron och jordgubbar nära till hands, det förgyller vardagen, njut av naturens gåvor

    SvaraRadera
  5. Mums så gott! Jag måste ta mig ut och se ifall vi har fått några smultron än också :)

    SvaraRadera