linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

torsdag 26 januari 2012

Djurmössor från Oskar & Ellen

Hajmössa


Ponnymössa

I vårt hus brukar storasyster och lillebror ofta klä ut sig. Det är alltid lika roligt att se hur de lever sig in sina rollfigurer. När jag för några dagar sedan packade upp en massa härliga leksaker från Oskar & Ellen hördes många glada rop. En hajmössa!! En sån önskar jag mig när jag fyller år skrek lillebror.

Jag kan inte annat än hålla med lillebror. Jag föll också helt för hajmössan. Tyvärr passar den inte mitt huvud annars hade jag helt klart klätt ut mig till en haj.

Webbshopen har fyllts på men många roliga djurmössor, det underbara trädgårdsetet och den populära sångpåsen m.m.



Trädgårdsset

Fler saker är på väg in så håll ögonen öppna....

Maria

1 kommentar:

  1. oj vilka söt mössor, perfekt att klä ut sig i och låt fantasin flöda!

    SvaraRadera