linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

onsdag 30 november 2011

Leksaksbilar på önskelistan

Lastbil vägarbete

I vårt hus bor en liten bilfantast. Hans önskelista består bara av en massa bilar och maskiner. När jag sitter vid datorn för att lägga in nya leksaker i webbshopen sitter han bredvid mig och jublar varje gång jag lägger in en bil. " Mamma där bilen önskar jag mig, kan du säga det till tomten och mormor?" hör jag honom säga. Våra barn har fått för sig att det är mormor som är tomten. Men vad vet jag?? Är det det?

Det är alltid lika roligt att höra ett barns spontana gillande eller ogillande över saker. De senaste dagarna har jag bara hör gillande tillrop så jag tolkar det som att det är rätt saker som nu finns i webbshopen.

Här är några av lillebrors favoriter.....


Arbetsfordon

Träbilar med pullback funkrion

Bambubilar just nu till specialpris
Brum, brum....

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar