linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lördag 8 oktober 2011

Cordy Roy Krokodil


Dagen har bjudit på en utflykt till Kalmar där jag bland annat har hämtat upp fler av de underbara mjukdjuren Cordy Roy från det engelska företaget Jellycat. Dessa mjukdjur är något utöver det vanliga. De är tillverkade i ett supermjukt manchesterliknande material och varje djur har en personlig framtoning, något som jag älskar. När jag för första gången kom i kontakt med dessa mjukdjur tog jag hem apan, kaninen och noshörningen men jag har förstått att det inte bara är jag som älskar dessa djur så nu har fler djur hittat in till webbshopen, däribland krokodilen.

Välkommen in och hitta din favorit

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar