linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

måndag 19 september 2011

Marknaden i Kristdala



I lördags stod vi på marknaden i Kristdala - en marknad fylld med många lokala matproducenter och hantverkare. Vilken dag vi hade! Vädret var helt perfekt med massor av sol och sköna temperaturer. Det var så roligt att det kom så många besökare.

I ståndet bredvid oss stod keramikern Marica Gustafsson med sina fina saker. Hon sålde bland annat tekoppar vilka jag förälskade mig i. För mig ska en tekopp vara stor och skön att hålla i med båda händerna, precis så är min nya tekopp. Maricas keramik finna i keramikateljén i Oskarshamn.

Min nya tekopp

Jag vill tacka alla för en underbara marknadsdag!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar