linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lördag 3 september 2011

Formex


Gårdagen tillbringades på Formexmässan. Det är så roligt att gå runt och titta på alla saker och prata med tillverkare och grossister. Att vara förberedd innan mässan är nästan ett måste annars blir man helt slut av allt man ser. Det finns så mycket fint överallt men självklart har jag mina favoriter och däribland kan jag avslöja att Oskar & Ellen har tagit fram ett pizzakit där barnen kan leka pizzeria och beställa sin egen pizza. Pizzabagaren får sedan baka ihop pizzan enligt beställningslistan. Pizzakitet kommer in i webbshopen under oktober månad.

För en tid sedan kom jag på en produkt som skulle passa i Oskar & Ellens sortiment och Petra som designar allt på Oskar & Ellen nappade på mitt förslag till produkt så vem vet, i framtiden kanske den blir verklighet. Det är just detta som är så roligt med mässan, att få träffa personerna bakom tillverkningen och framtagandet av nya produkter och att jag som återförsäljare har möjlighet att påverka vad som kanske kommer i framtiden. En härlig känsla!

Ni kanske undrar hur jag väljer vad som ska köpas in i webbshopen? Jag får god hjälp av mina barn och sedan går jag mycket på magkänslan och givetvis på vad ni som kunder har för önskemål. Så är det något ni tycker att vi borde köpa in tipsa oss gärna!

Vad sägs om dessa färgglada saker från det italienska märket Sevi? Roliga träleksaker i fina färger som jag vet uppskattas av både barn och föräldrar.


Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar