linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

söndag 19 december 2010

Insnöade



I morse när vi vaknade fick vi oss en rejäl överraskning. Alla gångar, hela uppfarten var helt igensnöat. Mannen min var så snäll att han gick ut och skottade så att jag skulle kunna komma fram till gårdsbutiken. Det är söndag och det var tänkt att jag skulle ha öppet. Efter flera timmars kämpande med snön gav vi upp. Det snöade igen lika fort som han hann skotta. Tröstlöst....

Barnen och jag var också ute och hjälpte till men till slut gav vi alla upp och gick in och värme oss med fisksoppa och vitlöksbröd. Gott!!!

Inget öppet i butiken idag men för er som hade tänkt komma, ring 0708-291742 så ordnar vi så att ni kan komma en annan dag i veckan. Bor ni mot Oskarshamn till så kan jag även komma förbi i veckan med varor.

Trevlig 4 advent

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar