linje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

söndag 17 september 2017

Levande ljus och värmande plädar

https://www.husetpalandet.se/index.php?main_page=product_info&cPath=112_116&products_id=238
Hösten har flyttat in med ljus och värmande plädar

Dagarna blir kyligare och kvällarna blir mörkare. Jag gillar hösten men i år är det som att jag inte hänger med. Min hjärna är fortfarande i augusti och är lite trotsig och vill inte tillbaka till den dagliga lunken med alla rutiner, vilket på ett sätt är skönt men kan också lite tråkigt och ge en negativ känslor när man inte vill tillbaka till det som var innan.  Den enda som kan ändra detta är jag själv.

I väntan på att jag ska klura ut vad det är jag vill och behöver ändra eller göra njuter jag av de mörka kvällarna genom att tända ljus lite var stans i huset. Det ger värme till både kropp och knopp. Gärna tillsammans med en mjuk pläd och en kopp te.

Mitt behov av levande ljus avspeglar sig nog en hel del i butiken, där finns många olika ljushållare, för är det något jag ofta fastnar för så är det just ljusstakar och lyktor.

Önskar dig en skön söndagskväll.

Maria

https://www.husetpalandet.se/index.php?main_page=product_info&cPath=55_95&products_id=430
Värmande ljus och glasvas med skogsfynd




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar